Kursusfaciliteter

Mangler I et sted at afholde jeres event, seminar, kursus eller lignende, så er Diakonhøjskolen måske en mulighed. Vi elsker at have gæster og har faciliteter til både små og større arrangementer.

På Diakonhøjskolen er det muligt at leje lokaler med plads til 10-50 personer og et auditorium med plads til 150 – er I flere, kan man åbne op til spisesalen. Der er adgang til trådløst netværk og projektorer og højtalere i alle lokaler. I auditoriet er desuden et eksternt webcam, som giver mulighed for at man kan deltage online, samt flygel og sangbøger.

Til skolen hører en lille park med volley- og fodboldbane og en lille sø med bål- og shelterplads. Der er fri parkering lige ved døren og gode busforbindelser til Aarhus centrum.

Vores køkken sørger for maden til jeres arrangement. Hvis arrangementet strækker sig over flere dage, har vi 18 dobbeltværelser med bad og toilet, således at vi kan huse 36 overnattende kursister. Det er også muligt at arrangere overnatning på madrasser i et undervisningslokale eller i telte i parken.

Se lejepriser nedenfor og kontakt Michael Nordmark Hansen på mnh@diakonhojskolen.dk eller 4172 8614, hvis du har spørgsmål eller en forespørgsel på en dato. Når ledighed er bekræftet, udfylder du bookingblanketten og sender den til Michael.

OBS: Vi lejer ikke ud til private arrangementer.

Priser på leje af kursusfaciliteter

Lokaler

Auditorium:

• 100-150 personer: 2.000 kr.
  • 50-99 personer: 1.750 kr.
  • Under 50 personer: 1.500 kr.

Andre lokaler:

• 30-50 personer: 800 kr.
  • 15-30 personer: 500 kr.
  • 8-14 personer: 350 kr.
  • Under 8 personer: 200 kr.

For halv dag dag (efter kl. 12.30) og aften betales kun 50 % af ovenstående priser. Ligeledes er der 50% rabat på leje af ekstra lokaler udover det største bookede. Der er størst sandsynlighed for ledige lokaler onsdag og til dels fredag. Det er ikke muligt at leje lokaler i påsken, i juli måned samt i uge 42 og mellem jul og nytår.

Vi forventer, at I efterlader lokalet i samme stand, som i modtog det i. Grundrengøring sørger vi for.

Forplejning

Priser pr. person/genstand:

• Morgenmad (spis med): 45 kr.
  • Morgen/formiddagskaffe + brød: 50 kr.
  • Frokost (dagens ret): 85 kr.
  • Eftermiddagskaffe + kage: 50 kr.
  • Sandwich: 60 kr.
  • Aftensmad (spis med): 85 kr.
  • Smørrebrød: 35 kr. pr. stk.
  • Menu/buffet: Indhold og pris aftales med køkkenleder
  • Frugt og vand: 10 kr.
  • Ost og rødvin: 85 kr.
  • Sodavand/øl: 15 kr.
  • 1 flaske vin: 90 kr.

Kontakt køkkenleder Bodil Justesen på bj@diakonhojskolen.dk eller 4172 8629 for mere information og mulighederne for forplejning.

OBS: Ved aften- og weekendarrangementer skal der være minimum 25 personer til spisning. Hvis man er mindre end 25 personer, koster det 50 kr. pr. antal man er under 25, såfremt der ikke er andre arrangementer i huset.

Overnatning

Vi har 18 dobbeltværelser med to adskilte senge til rådighed.

• Overnatning 1 person i dobbeltværelse: 350 kr.
  • Overnatning 2 personer i dobbeltværelse (enkeltsenge): 250 kr. pr. person
  • Leje af linned/håndklæder: 100 kr. (kan også medbringes selv)